سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
 آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نائب رئیس جامعه مدرسین گفت: ازجمله دلایل تلفات جاده ای، عدم امنیت ماشین و عدم آموزش لازم به رانندگان است؛ برای کاهش تلفات جاده ای لازم است، سهم هر کدام از مسئولین در آن مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله حسینی بوشهری امروزدر دیدار مسئولین راهداری استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین درقم برگزار شد، با بیان اینکه  راهداری از مسئولیت مهم درکشور است گفت: دلیل این اهمیت این است چون با راهداری با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: حمل و نقل نقش کلیدی در کشور داردو اگر چه این کار از نگاه بعضی افراد پنهان مانده است، ولی از نگاه خدای متعال هیچ  وقت پنهان نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: افرادی که مسیر راهها  را کنترل و مراقبت می کنند تا مردم  در امنیت کامل به شهر و خانه برسند، حقیقتا با سختی های زیادی مواجه هستند، چون در بدترین شرایط آب و هوایی  درحال خدمت می باشند، اما عشق و خدمت به نظام و انقلاب موجب می شود سختی ها را نبینند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای بسیار خوشحال کننده است، اظهار داشت: این  کاهش نشان دهند تلاش همه مسئولین است، ولی آنچه مهم است این که از تجربیات کشورهای دیگر وتکنولوژی روز دنیا برای کاهش تلفات غافل نباشیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ازجمله دلایل تلفات جاده ای، عدم امنیت ماشین و عدم آموزش لازم به رانندگان است، افزود: برای کاهش تلفات جاده ای لازم است، سهم هر کدام از مسئولین در کاهش تلفات مشخص شود.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: هنر مسئولین این باشد در هر پستی که هستیم آن را بدرستی انجام دهیم و عبادت تنها نماز و حج نیست، چون عبادت معنای گسترده ای دارد و آن این است، اگر انسان درهر پستی قرار دارد آن را بدرستی انجام دهد، قطعا ثواب آن دو چندان خواهد بود.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha